ONG per a la solidaritat i la cooperació amb els infants i joves dels Països del Sud

Titular notícies
Pel dret a l'educació

Llibre: "Mi nombre es Nadie"


Recomanem l'audiolibro Mi nombre es nadie, de Carla Fibla García-Sala i Nicolás Castellano Flores.
Mi nombre es nadie


Recomanem l'audiollibre Mi nombre es nadie, de Carla Fibla García-Sala i Nicolás Castellano Flores. Està editat per l'editorial Icaria i inclou el llibre i quatre CDs amb les grabacions.


Carla Fibla i Nicolás Castellano són dos periodistes que han recorregut les principals rutes de la immigració africana cap a Europa. El seu audiollibre recull diversos articles d'investigació sobre l'entorn dels immigrants, les causes i influències de la seva aventura de migració, les dificultats del camí, coneixement de l'Àfrica i dse la seva realitat... Els articles estan escrits per autèncitcs experts en la matèria: Javier de Lucas (València), Mireia Estrada (Barcelona), Amadu Ndoye (Dakar, Senegal) i Jean Pierre Cassarino (Florència, Itàlia). A més, recull, en versió text i en versió enregistrada (audio) les històries reals i en primera persona dels seus autèntics protagonistes, els immigrants amb els que han parlat per realitzar aquest treball.
També podem trobar fotografies del guanyador del World Press Photo pel seu treball a Fuerteventura (Canàries), Juan Medina, i el pròleg de Sami Naïr, eurodiputat nacionaltizat francès d'origen argelí i gran defensor dels drets dels immigrants.


25/03/2009
Ferran Bolós
Comentaris
El teu nom *
La teva adreça email *
El teu email no apareixerà enlloc
Control Antispam


Últim a Pel dret a l'educació
 

Una de les necessitats més urgents de la societat actual en molts països és l’atenció als infants del carrer. Oficialment existeixen 150 milions en tot el món. El terme “nens del carrer” descriu diferents nenes i nens:
Infants del carrer. Són aquells infants que realment viuen al carrer, que dormen al carrer i que han perdut tot contacte amb la seva família. Són els autèntics infants del carrer, que han de buscar-se la vida per sobreviure, perquè cap adult se sent responsable d’ells.
Infants pel carrer. Són aquells infants que passen el dia al carrer pidolant, treballant o delinquint, però que tornen a les nits a casa d’algun familiar.



La teva vida corre perill i has de fugir del país. Sobreviuràs? Intenta-ho!

Entres al cinema pensant en la quantitat d’Oscars que ha guanyat, esperant ves a saber quina meravella del setè art. Et trobes amb la historia d’un noi indi del carrer, analfabet i sense estudis...