ONG per a la solidaritat i la cooperació amb els infants i joves dels Països del Sud

Titular notícies
Delegacions

Trobada de Delegacions 2009


El passat dissabte 25 d'abril es va realitzar a la seu social de l'entitat, a Barcelona-Sarrià, la Trobada anual de Delegacions i Grups Locals de VOLS.
La Trobada es va realitzar amb l'assistència de les representacions de les Delegacions de Terrassa, Sant Boi, Badalona, Sabadell, Huesca i Mataró, el Grup Local de Barcelona-Navas, alguns membres de la Junta Directiva i el personal dels Serveis Tècnics de VOLS.

Es van presentar les dificultats i les estratègies o facilitats que les Delegacions i Grups Locals tenen en aquestes moments, es va treballar el document "Codi Ètic i de Conducta de la Federació Catalana d'ONGs per al Desenvolupament", es va decidir realitzar una activitat conjunta per a tots els membres que formem VOLS i es van escollir, a proposta de la Junta, els representants de les Delegacions i Grups a la mateixa.

La Trobada va acabar amb un esmorzar.
Més, sobre...: delegacions , trobada gid , 2009
27/04/2009
Ferran Bolós
Comentaris
El teu nom *
La teva adreça email *
El teu email no apareixerà enlloc
Control Antispam


Últim a Delegacions
Dissabte passat, 30 d'abril, es va realitzar a la seu social de VOLS l'Assemblea General Ordinària del present any, així com la Trobada de voluntaris/es de Delegacions i Grups Locals.

Sus luces alumbran cada año la esperanza de centenares de niños, y en esta ocasión, sus velas volverán a encenderse con más velas que nunca. La ONG oscense Entarachén-VOLS ha puesto en marcha una nueva edición de su ya tradicional campaña Luces por Etiopía, una iniciativa con la que invitan a los altoaragoneses a colaborar en la financiación del Centro Juvenil Don Bosco, ubicado en Mekanissa, Etiopía. Más de quinientos chavales de entre 5 y 20 años reciben allí educación, formación y atención sanitaria e higiénica, una ayuda que sería imposible trasladar sin la ayuda de los voluntarios que participan de la vida del centro y sin los recursos que cada año se les hacen llegar.

VOLS-Badalona ha participat el cap de setmana del 2 i 3 d’octubre a la XVII Fira d’Entitats Solidàries, dins la Setmana de la Solidaritat que organitza l’Ajuntament. VOLS ha estat present amb un estand a la Rambla de Badalona on es presentaven els nostres projectes.

Aquest cap de setmana també s’ha realitzat el “Barrejant” de Sant Boi de Llobregat i una jornada de treball a Sabadell per a la realització del Pla Estratègic de Cooperació de la ciutat.
VOLS hi ha participat a totes dues.

Com en aquests últims anys, el Divendres 16 d'Abril a les 20:30 hores es celebrarà el Sopar Solidari de Mataró, aquest any en benefici del Projecte Guinea Conakry.

Estarà format de dues parts, la primera un sopar de germanor en els menjadors del Col.legi Salesià de Mataró i la segona part consistirà en una vetllada a càrrec dels voluntaris, alumnes d'ESO i Batxillerat, les PES (Plataforma d'Educació Social) i el Centre obert.

EL preu serà de 5 €


Cartell informatiu
Julián García
VOLS-Mataró